sobota 3. září 2011

Sopka

Březový háj. Přes něj vedla zkratka- kupodivu kratší i lepší cesta

Počasí se fakt vytáhlo
 Skokanské můstky, fakt by mě zajímalo, jestli je ty magoři v zimě používaj...
Připravit ke skoku...

Vrcholek můstku
Břízka na sjezdovce

Krasnojarsk a fotografky
 Nevim, co to ja za pózu tohle...
 Pole za městem
 Panorama část 1

část 2

část 3

část 4

část 5

část 6

část 7

 Panorámátko v celku. Za spojení všech částí vděčím Láteníkovi, protože na to už jsem včera neměla- takže pochvala před nastoupenou jednotkou :-)
Podle Aduš fotka s pozadím- no všichni víme, že fotka s pozadím vypadá jinak... :-D

A pro milovníky facebooku ještě jedna focená nataženou rukou :-)



Dvě věže

Burunduk- na Stolbách mi pokaždý zdrhnul, ale teď sem ho ulovila :-)




Žebřík byl rozhodně pevnej jako skála :-)
Jak dolů...

Červenej něcojakonetřesk

Původně jsem teda ostřila na kytku vepředu, ale detail lávového kamení taky dobrej...

Tohle mi hodně připomnělo píseň Klobouk ve křoví...kdo takhle na výletě ztratí botu a nechá ji tam?
 Klára odchází do dáli- přede ní asi pětset kiláků ničeho...

Klára zjistila, že to asi nedá, tak se vrací zpátky :-)

Vrchol sopky
Ozářený stromek


Veget

Jo, solidně spálený obličeje z toho máme
Zkouška filtrů na foťáku
Přefiltrovaná Aduš

Žatecký Gus a Abakanskoje s losem- jsme před školou na lavičce reprezentovali...ale po takovým výletě- nedej si jedno...







Žádné komentáře: